24 november, 2012

Snälla Tomten!!



Visst är det kul med Önskelista eller??
Kommit på lite som jag delar med mig av då jag snart även fyller år :)
Svårt att veta när man väl får frågan: "Vad önskar du dig" ??
Ja du, läs bloggen kommer jag svara ;)




 
Den sista boken i serien som jag läser.




Förkläde (99 kr), grytlapp (39 kr) & kökshandduk (39 kr) fr Åhlens.
Becka, jag önskar mig 2 st grytlappar & 1 kökshandduk :)
Lampan Mr P One man shy.
(vit med grön skärm)
  

 
Presentkort på bio är alltid uppskattat.
 
 
 
 
Rosti Margrethe skålar i olika färger & former.
 
 
Rosti Margrethe vispskål i hallonröd.
 
 
 
 
Önskar mig 4-6 stora muggar i olika färger fr Indiska.
 
  
 
Lampa fågel
Lampa "Fågel" fr designtorget.se 
 
 
 
 
Bakbordsskrapa.
ICA Maxi
 
   
 
Presentkort på IKEA funkar ALLTID!!
 
 
En flaska vitt vin eller två eller tre.
 
 
Lumene svart mascara.
  
 
Prenumeration på tidningen "Hembakat".
 
 
 
 
Nonstickbelags ugnsduk.
 Claes Ohlsson.
 
Scanpan Spectrum Sallads- & Tårtkniv 18 cm Grön
Scanpan Spectrum grön salladskniv.
Bagaren & kocken.
 
Mortel.
Chili.
 
Tvättmedelhink.
Chili.
 
 
 
Seletti Mjölkpaket Mjölkkanna Porslin Vit
Mjölkkanna i porslin.
Bagaren & Kocken.
 
 
 
Receptsamlingsbok.
ICA Maxi
 
CD skivan med Stiftelsen "Ljungaverk"
   
Boken "Pernillas praliner"
 
 
 
Skivan med Swedish House Mafia "Until now"
 
 
 
Per Morbergs nya kokbok om husmanskost.
 
 
Takidas nya "best of.." skiva.
 
 
Bilderna är lånade via google eller från butiker/företagens sida.
 
 

Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!